donderdag 21 februari 2013

Amigurumi ooievaar

Hij is net aan komen vliegen en heeft zijn pilotenpet nog op!

Dit ooievaartje is bestemd voor in een kraammand,
samen met een muziekuil waar ik nog mee bezig ben,
gaat hij op reis naar Oosterhout!




Ik had de grote ooievaar uit het boekje kraamkadootjes haken gemaakt
en bedacht toen zelf deze kleine versie, die heel geschikt is voor op een
    luiertaart of in een kraampakket.
    Zoals bovenaan mijn blog te zien is kan hij ook met een roze pilotenpet!

2 opmerkingen:

  1. heb je hier al n patroontje van want mijn 1ekleinkind is gisteren geboren en ik vind hem zo leuk. gr. yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U bent de eerste die naar het patroontje vraagt...
      Ik zal het patroon zsm over typen op de pc, want ik heb alleen nog maar een handgeschreven versie.
      Zodra dat klaar is ga ik het wel op mijn blog plaatsen.

      Verwijderen