dinsdag 13 augustus 2013

Baby deken

De pakketjes zijn op de post gegaan.
Ik wens Jolanda, Renske en Gea veel plezier met de gewonnen spulletjes!
Verder wil ik iedereen die meegedaan heeft aan de Give-Away bedanken
en de nieuwe volgers heet ik van harte welkom!

Ik ben alweer meer aan het haken, ondanks dat mijn tennisarm nog niet helemaal over is.
Volgend jaar wil ik graag weer op de braderie staan met mijn zelfgemaakte spulletjes,
dus vanaf nu weer een vooraadje aanleggen van allemaal leuke knuffels en hebbedingetjes.

Tussendoor ben ik ook met een babydeken bezig voor mijn jongste broer en schoonzus,
die verwachten begin september hun eerste kindje.
Ik weet niet meer waar ik dit patroon gevonden heb maar op de volgende link kun
je een duidelijke uitleg zien.
Crochet Geek - Large Wheel Stitch - Catherine's Wheel - Harlequin - Crochet Blanket - YouTube



Ook ben ik aan het borduren geweest op een JUTTE aardappelzak,
hoe dat eruit ziet .....?  als dat helemaal af is zet ik er een foto van op de blog.

                                        Lieve groetjes Iefke.

2 opmerkingen:

  1. mooi word je deken zeg!
    en ben heel benieuwd naar je aardappelzak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief patroontje voor een baby dekentje.
    Ook ik ben benieuwd naar de geborduurde jutezak,

    Liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen